Nie raz widziałaś ten produkt w sklepie, ale nigdy go nie kupiłaś! Od teraz będziesz zawsze go kupowała!

Mój tata był mechanikiem, więc jedną rzecz jaką zawsze miał w swoim garażu było WD-40. Niejednokrotnie zastanawiałam się dlaczego mój tata praktycznie wszystko pryskał WD-40.

Myślałam o tym przez dłuższy czas, zastanawiałam się również nad tym dlaczego nigdy go nie kupiłam, mimo, że mój tata używa go w dalszym ciągu. Wykonałam kilka badań i okazuje się, że rewelacyjnie sprawdza się w domu, nie tylko w garażu. Poznaj tą listę zastosowań i podziel się nią z rodziną i przyjaciółmi, niech i oni o tym wiedzą!

fb

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

fb

Najpopularniejsze zastosowanie na zawiasy, aby nie skrzypiały

Wystarczy trochę rozpylić na zawiasy i twoje drzwi zamilczą! Stosując tą sztuczkę nie musi wymieniać zawiasów lub co gorsza całych drzwi po zastosowaniu WD-40.

zawiasy

Usuń kredkę ze ściany

Kiedy twoja córeczka zacznie bawić się w Picasso na ścianie, użyj WD-40, aby wyczyścić rysunki. Umieść trochę WD-40 na ścierce i wytrzyj ścianę.

picasso

Pozostałości naklejek

Ścierką z WD-40 wycieraj naklejkę, aż wytrzesz klej.

klej

Plamy na szklanych drzwiach prysznicowych

Łatwym sposobem jest wykorzystanie WD-40. Spryskaj drzwi, a następnie wyczyść je. W ten sposób powstanie bariera ochronna przed plamami.

prysznic

Zdejmij zaklinowany pierścionek

Spryskaj palec z zablokowanym pierścionkiem, a łatwo go zdejmiesz!

pierscionek

Usuń uporczywe plamy po kawie z blatu

Spryskaj ścierkę lub gąbkę i wytrzyj blat. Pozbędziesz się tych plam w mgnieniu oka.

plamy

Odblokuj zacinające się nożyczki

Regularnie smaruj zawiasy w nożyczkach, a nigdy nie doznasz problemy z zablokowanymi nożyczkami.

nożyczki

Zapobiegaj gromadzeniu się lodu na szybie

Spryskaj szyby samochodowe WD-40, a na twoich szybach nie będzie przyklejał się lód oraz śnieg.

lód

Wyczyść gumę do żucia z butów

Spryskaj gumę i pozostaw na kilka minut. Bez problemów pozbędziesz się przyklejonej gumy.

guma

Wodoodporne buty

WD-40 nie tylko tworzy wodoodporną barierę, ale również pomaga usunąć wszelkiego zabrudzenia z soli w okresach zimowych. Wystarczy spryskać buty i wytrzeć ścierką.

buty

Wyczyść toaletę

Przez kilka sekund rozpylaj spray po sedesie. Następnie za pomocą szczotki wyczyść toaletę. Pozbędziesz się w ten sposób wszelkiego brudu.

toaleta

Koniecznie podziel się tymi zastosowaniami z rodziną i przyjaciółmi na swoim facebooku!

Źródło: diply.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.