Popularna zabawka nagle eksplodowała mu w rękach! Teraz ostrzega przed nią innych …

Fidget spinner bo tak nazywa się nowa zabawka jaką w ubiegłym tygodniu zakupił Alexander Dögl. Ta zabawka w niewyobrażalnym tempie staje się najpopularniejszą zabawką na cały świecie!

spinner

fb

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

fb

Na samym początku zastanawiał się dlaczego ta zabawka jest taka popularna. Rywalizacja z dwoma kolegami na zasadzie, kto bardziej rozkręci spinner okazała się niewystarczająca.

Postanowili…

Z czwartku na piątek on i jego koledzy postanowi stworzyć małą konstrukcję, która miała rozkręcić zabawkę do niebotycznych prędkości. Zabawka miała kręcić się tak jak żadna inna – wkrótce okazało się, że był to największy ich błąd.

pistolet

Spinner rozkręcił się ale to nie było wystarczające dla chłopaków. W grę poszła sprężarka powietrza, która za pomocą sprężonego powietrza rozkręcili zabawkę, aż zaczęła piszczeć!

Niebotycznie rozkręcona zabawka zaczęła piszczeć, z zabawki zaczął lecieć dym, aż nagle eksplodował!

spinner uszkodzony

Początkowo myśleliśmy, że to było zabawne. Śmialiśmy się. Nic nie czułem. Potem spojrzałem na swoją rękę i zobaczyłem, że wszędzie była krew!” – powiedział Alexander.

Głęboka rana z której mocno płynęła krew, przestraszyła chłopców. Niezwłocznie udali się na pogotowie. W szpitalu zszyto mu palca, aż sześcioma szwami! Następnie skierowano dłoń na prześwietlenie.

uszkodzony palec

Na prześwietlenie okazało się, że rozszarpany palec to nie wszystko! Kość w kciuku była połamania oraz ścięgna zostały uszkodzone” – dodał Alexander.

Uważajcie na tą zabawkę. Pod żadnym pozorem nie rozkręcajcie jej do takich prędkości – to niebezpieczne! Drodzy rodzicie uważajcie na tą zabawkę, ostrzeżcie swoje dzieci przed nią, zanik dojdzie do kolejnej tragedii.

palec operacja

Podzielcie się tym artykułem z innymi, aby ostrzec ich przed tą niebezpieczną zabawką!

Źródło: dagens.dk

8 Comments

Leave a Reply
  1. Jak szaleć, to szaleć. Uważajcie na lalki, można wlać do nich benzyny i się dzieciak poparzy w pożarze. Nie kupujcie kolejek elektrycznych, bo można rozebrać zasilacz i dzieciaka zabije prąd

  2. Ludzie sami sobie robicie krzywdę. Zabawka w sobie nie jest groźna bo mamy 4. Banda idiotów szkoda. Szkoda że mózgu mu nie obcieło😂

  3. No ale dlaczego ostrzegasz przed tą zabawką?
    Zabawka nie jest groźna jeśli używasz ją zgodnie z przeznaczeniem!
    To że ktoś wpadł na ,,nienormalny” sposób jej wykorzystania to już jego problem, a nie producenta bądź też dystrybutora.

  4. Każda zabawka jest niebezpieczna jeśli wpadnie ci do głowy karkołomny sposób jej wykorzystania.
    Dlatego też co niektórzy powinni czytać instrukcje obsługi nawet banalnej łyżki aby nie doszło do tragedii

  5. Autem jak rozpędzić się do 300km/h to też jest niebezpiecznie. Gorące żelazko też w prasowaniu się sprawdza…ale nikt go sobie do twarzy nie przykłada… Więc wystarczy myśleć i korzystać z instrukcji obsługi 🙂

  6. Dzięki za ostrzeżenie.
    Mój syn też chciał żeby mu to kupić, teraz już wiem że lepiej nie. Zamiast tego kupię mu gumową kulkę, najwyżej się nią udławi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *