Popularna zabawka nagle eksplodowała mu w rękach! Teraz ostrzega przed nią innych …

Fidget spinner bo tak nazywa się nowa zabawka jaką w ubiegłym tygodniu zakupił Alexander Dögl. Ta zabawka w niewyobrażalnym tempie staje się najpopularniejszą zabawką na cały świecie!

spinner

fb

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

fb

Na samym początku zastanawiał się dlaczego ta zabawka jest taka popularna. Rywalizacja z dwoma kolegami na zasadzie, kto bardziej rozkręci spinner okazała się niewystarczająca.

Postanowili…

Z czwartku na piątek on i jego koledzy postanowi stworzyć małą konstrukcję, która miała rozkręcić zabawkę do niebotycznych prędkości. Zabawka miała kręcić się tak jak żadna inna – wkrótce okazało się, że był to największy ich błąd.

pistolet

Spinner rozkręcił się ale to nie było wystarczające dla chłopaków. W grę poszła sprężarka powietrza, która za pomocą sprężonego powietrza rozkręcili zabawkę, aż zaczęła piszczeć!

Niebotycznie rozkręcona zabawka zaczęła piszczeć, z zabawki zaczął lecieć dym, aż nagle eksplodował!

spinner uszkodzony

Początkowo myśleliśmy, że to było zabawne. Śmialiśmy się. Nic nie czułem. Potem spojrzałem na swoją rękę i zobaczyłem, że wszędzie była krew!” – powiedział Alexander.

Głęboka rana z której mocno płynęła krew, przestraszyła chłopców. Niezwłocznie udali się na pogotowie. W szpitalu zszyto mu palca, aż sześcioma szwami! Następnie skierowano dłoń na prześwietlenie.

uszkodzony palec

Na prześwietlenie okazało się, że rozszarpany palec to nie wszystko! Kość w kciuku była połamania oraz ścięgna zostały uszkodzone” – dodał Alexander.

Uważajcie na tą zabawkę. Pod żadnym pozorem nie rozkręcajcie jej do takich prędkości – to niebezpieczne! Drodzy rodzicie uważajcie na tą zabawkę, ostrzeżcie swoje dzieci przed nią, zanik dojdzie do kolejnej tragedii.

palec operacja

Podzielcie się tym artykułem z innymi, aby ostrzec ich przed tą niebezpieczną zabawką!

Źródło: dagens.dk

8 Comments

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.