Jurorzy popularnego show Mam Talent powiedzieli mu Naucz się śpiewać! Po 3 latach wraca i powala wszystkich na kolana

Niezwykła historia Kyle Tomlinson zaczęła się, gdy chłopak miał jeszcze 12 lat. Wtedy też po raz pierwszy stanął on na scenie „Mam Talent”. Wówczas usłyszał ogromną krytykę, a jurorzy powiedzieli mu, aby najpierw nauczył się śpiewać, a następnie spróbował swoich sił w świecie muzyki.

Kely pokazał, że nie można się poddawać i po trzech latach ponownie pojawił się w kolejnej edycji popularnego show. Wielu z nas z pewnością poddałoby się po takiej fali krytyki, ale nie on!

fb

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

Kliknij "Polub tę stronę", a będziesz na bieżąco z najnowszymi artykułami.

fb

Występ już 15 letniego chłopaka zmorzył aplauz publiczności, a jurorzy postanowili bez zawahania wysłać go do ścisłego finału! Wszystko za sprawą fenomenalnie wykonanego utworu „Hallelujah”

Kyle Tomlinson podbił serca publiczności oraz jurorów i udowodnił, że ciężka praca owocuje. Nigdy nie powinniśmy poddawać się w realizacji swoich marzeń! Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tego niezwykle utalentowanego artysty!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.